FORMULÁR NA VLOŽENIE OTÁZKY:

Aby ste mohli vložiť otázku, musíte sa najskôr prihlásiť

OTÁZKY NA TÉMU DAŇOVÝ BONUS

Odpovedal(a): Redakcia

Vrátenie dane

Dobry den. Som student (22 rokov) a pracujem na TPP. Pri nastupe som si poziadal o danovy bonus. Mam pravo pozadovat vratenie dani? Dakujem za odpoved.

Odpovedal(a): Miroslava Hrášková

Daňový bonus alebo sleva na dani na dieťa

Dobrý den, chcela by so poradiť ohľadom daňovej úľavy v ČR a daňového bonusu v SR.Je to to iste? Manžel pracuje v Čechách, uplatňuje si tam na naše 2 deti daňovú úľavu a manželka pracuje na Slovensku a mesačne si uplatňuje daňový bonus. Ked manžel podal daňové priznanie v Čechách, žiadajú od nás, aby sme poslali čestné prehlásenie, že si manželka neuplatňuje daňovú úľavu na deti. Poprosím o radu, ako to je správne, kto si to može uplatniť?Je daňová ulava v Cechách iné ako danový bonus v SR?

Daňový bonus a živnosť v rakúsku

Dobry den. Pracujema va Rakusku ako opatrovatelka na rakusku zivnost. Ine prijmy nemam. Pracujem od maja 2017. Viete mi poradit ktore riadky v DP FO typ B mam vyplnit. Na danovy bonus mam narok za cely rok alebo len od maja? Dakujem

Aké doklady patria na doloženie daňového bonusu

dobrý,szijem s druzkou a malou dcerou 7 rocnou.pracujem ako zivnostnik a chcem si uplatnit danovy bonus na dieta.druzka je nezamestnana.chcem vediet ake tlaciva mi treba doplnit a dolozit ku danovemu priznaniu.dakujem pekne

Uvádza sa daňový bonus vyplatený zamestnávateľom

Uvadza sa niekde v danovom priznani suma danoveho bonusu ktory uz bol vyplateny zamestnavatelom?

Daňový bonus v daňovom priznaní

Dobrý deň.V roku 2016 som pracovala vo firme od januara do maja,tam som si aj uplatňovala daňový bonus na 2 deti,ale potom som ostala nezamestnana. Potom si ho uplatnil manžel ale len za 2 mesiace (jun,jul).. Chcela by som sa opýtať či si ho moze manzel uplatnit v danovom priznani za ostatne mesiace (8,9,10,11) ked pracoval a ja za december ked som uz pracovala ja a on bol nezamestnany?